Klanten

*Stelt u zich voor. nis.nl heeft vier open rondvaartboten in de vloot. Zij is specialist in rondvaarten in Utrecht, vaak met catering aan boord.  Met in het hoogseizoen ongeveer veertig tot vijftig tochten per week, kunt u zich voorstellen dat er heel veel informatie verwerkt moet worden vanaf aanvraag van een klant tot en met het daadwerkelijke moment van uitvoering. Denkt u hierbij aan het sturen van offertes, bevestigingen,  het inplannen van boten, schippers (met gekoppelde verloning), bestellingen aan leveranciers, inventarisatie van dieet- en allergiewensen aan boord, klantfacturatie etc.

Inmiddels het het geintegreerde systeem de backbone van ons bedrijf geworden. Alle informatie die we nodig hebben voor onze bedrijfsvoering zijn allemaal ondergebracht in het systeem.

* Nis oplossing

  • Zalenverhuur

  • OLC

  • Cursistenplanning

  • Facturatie

Probleemstelling en oplossing

  • Winkelverkoop systeem met dagtotalen

  • Debiteurenverkoop

  • Voorraadbeheer winkel en voor extern depot

  • Geautomatiseerde facturatie tbv diverse abonnementsvormen

  • Genereren van losse/éénmalige verkopen

  • Planning van zalen/boten/teamleden

  • Workflow management

  • Automatische facturatie van afgenomen diensten

Lekkerbootjevaren

*probleemstelling

* Nis oplossing

Trainspot

  • Zalenverhuur

  • OLC

  • Cursistenplanning

  • Facturatie

Probleemstelling en oplossing

Vleck Wijnen

  • Winkelverkoop systeem met dagtotalen

  • Debiteurenverkoop

  • Voorraadbeheer winkel en voor extern depot

Imotions

  • Geautomatiseerde facturatie tbv diverse abonnementsvormen

  • Genereren van losse/éénmalige verkopen

Team Heiner

  • Planning van zalen/boten/teamleden

  • Workflow management

  • Automatische facturatie van afgenomen diensten